שירותי Call Center
שירותי Call Center מתקדמים המותקנים בזמן קצר, קלים לתפעול עם ממשק ניהול עוצמתי המאפשר קבלת מידע מלא ושילוב פשוט ומהיר עם מערכות CRM מסוגים שונים
יתרונות ה Call Center המתקדם של ITC
- ממשק ניהול מתקדם - מעקב אחרי ביצועים, הקלטת שיחות נתב שיחות , ניהול תורי שיחה ועוד.
- דוחות מתקדמים - יכולות הקמת דוחות המאפשרים מדידה וניהול לפי הצורך.
- מערכות קיימות - התממשקות עם מערכות הארגוניות הקיימות בארגון לצורך ייעול המענה.
- התקנה מהירה - פתרון המרכזייה מאפשר באופן מיידי התקנה במספר רב של אתרים ניתן לחבר את רוב סוגי הטלפונים הקיימים בארגון למרכזיה.
- שירות ותמיכה - שירות ותמיכה ע"י צוות מומחים ייעודי 24/7.
למידע נוסף על שירותי Call Center
השאירו פרטים או חייגו 4914*